Kundeservice

Få svar på dine spørgsmål og meget mere

Ofte stillede spørgsmål

Se flere spørgsmål og svar
Kan jeg bestille en bestemt parkeringsplads?

Nej, det er desværre ikke muligt at bestille bestemt plads, men vi garanterer at der er plads til dig i det parkeringsanlæg hvor du har reserveret.

Hvordan ændrer jeg min reservation?

Hvis du ønsker at ændre din booking, skal du bruge dit reservationsnummer og den e-mail du brugte til at reservere din parkering, du finder reservationsnummeret i din bekræftelses mail. Herefter gør du følgende:

Log på med reservationsnummer og e-mailadresse her
Vælg ”Rediger Booking”
Indtast de ønskede datoer og tryk søg
Vælg din ønskede parkering
Vælger du en parkering til samme pris vil du herefter modtage en ny bekræftelse
Vælger du en parkering der er billigere/dyrere end den nuværende skal du indtaste betalingsoplysninger. Vi refunderer hele det oprindelige beløb og trækker herefter det nye beløb.
Du modtager en ny bekræftelse

Hvad hvis jeg ankommer tidligere end forventet?

Du kan ankomme op til 3 timer før det tidspunkt, som du har reserveret fra. Det vil sige, at hvis du eksempelvis har reserveret fra kl. 12, kan du køre ind på det reserverede anlæg, allerede fra kl. 9.

Du skal dog være opmærksom på, at påbegynder du din reservation tidligere end bestilt, vil udkørselstidspunktet afkortes tilsvarende.

Eksempel: Har du reserveret en plads i tre dage (72 timer) og påbegynder din reservation dag 1 klokken 09.00, så slutter din betalte reservationsperiode dag 4 klokken 09.00, selvom reservationen angiver til et senere tidspunkt.

20140428-213223-4-3543x2362max-PictureSafe-imag_optimeret.jpg

Kom godt afsted med Transportberegneren

Er din start på rejsen den smarteste? Med CPH's transportberegner kan du finde den hurtigste, billigste og bedste tur til lufthavnen og få mest ud af din rejse.

Tag turen nu