Ekstra services

Læs mere om de ekstra services vi tilbyder, når du parkerer i Københavns Lufthavn

Ofte stillede spørgsmål

Se flere spørgsmål og svar
Kan jeg fortryde min reservation?

Ja, du har altid 14 dages fortrydelsesret fra reservationsdagen. Efter 14 dage er reservationen bindende, medmindre du har tilkøbt vores refunderingsgaranti. Med en refunderingsgaranti kan du til hver en tid få alle dine penge refunderet hvis du skulle blive nød til at aflyse.

Hvordan ændrer jeg min reservation?

Hvis du ønsker at ændre din booking, skal du bruge dit reservationsnummer og den e-mail du brugte til at reservere din parkering, du finder reservationsnummeret i din bekræftelses mail. Herefter gør du følgende:

Log på med reservationsnummer og e-mailadresse her
Vælg ”Rediger Booking”
Indtast de ønskede datoer og tryk søg
Vælg din ønskede parkering
Vælger du en parkering til samme pris vil du herefter modtage en ny bekræftelse
Vælger du en parkering der er billigere/dyrere end den nuværende skal du indtaste betalingsoplysninger. Vi refunderer hele det oprindelige beløb og trækker herefter det nye beløb.
Du modtager en ny bekræftelse

Hvordan fungerer opgraderingen?

Når du opgraderer din parkering, kræver det blot at du logger på med dit reservationsnummer og e-mail.

OBS: Når du opgraderer din booking får du hele det oprindelige betalte beløb refunderet. Herefter opkræver vi det fulde beløb for din nye, ændrede reservation. Dette sker automatisk.

/hubfs/billeder/parkering/CPH_Parkering_-_WEB_-_4_1005092.jpg

Parkér i lufthavnen når du skal på weekendtur

Skal du på en romantisk storbyferie eller en hektisk shopping tur kan du parkere i gåafstand til check-in fra torsdag til mandag fra kun 149 DKK.

Læs mere her